lillys dop

Det blev ett jättefin dop för Lilly i Waxholms kyrka
 
 

Faddrar är Malin Borg och Peter Näsholm
 
 
 
 
Dopakt
 
 
 
Nils tittar på
 
 
 
 
Alla barn som ville komma fram fick här sjunga ”Blinka lilla stjärna” för Lilly, tillsammans med Malin.
 
 
 
 
 
 
 
 
Stolt gudfar
 
 
 
 
Blev dopkaffe sen på församlingsgården för släkt och vänner
 
 
Barnbord.
 
 
Kak- och tårtbord.
 
 
 
 
 
 
4 generationer

Underbar bild på gammelmormor och Nils som hinner leka lite innan alla gäster kommer.
 
 
 
Aktivitet
 
Det var helt fantastiskt väder. Alla barn kunde springa omkring ute och jaga såpbubblor.
 
 
 
 
 
Ja, även vuxna njöt i solskenet.
 
 
 
Måste ta en paus efter allt jagande av såpbubblor
Här ser vi kusin Emilie och Nils.
 
 
 
Emilies lillebror Alexander, eller var det nu Oscar ??
 
 
 
Vad tycker du om mina nya Converse??
 
 
Närbild
 
 
Måste lukta på vårblommor
 
 
 
HÄR LÄGGER JAG UPP NÅGRA AV CECILIA NECKMANS BILDER FRÅN LILLYS DOP.
Cecilia har köpt en EGEN ny NIKON kamera. Va kul!
Du räddade upp mig med många fina bilder. Bra gjort! Lycka till med din kamera!
 
 
Ciccis pappa Uffe, min kära bror, gör sig till inför kameran.
 
 
Jag tror både Klas och Lilly Maria är supernöjda här efter denna fina dop-dag. Nu är det dax för hemfärd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kristina Thunblad säger:

Vilka fantastiska bilder, så roligt att få ta del av dem. Klas - vilka superfina barn du har. Kände igen mig i Vaxholms kyrka, Helena gifte sig där.
Önskar er alla en skön, varm och solig sommar.
Kina

2013-05-16 | 09:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback