damernas – the body shop

Damernas golf - The Body Shop

Som vanligt damernas torsdagsgolf. Denna gång sponsrat av Body Shop.
Gick ut 16.24. Hade jobbat på AK först och direkt vidare till golfklubben. Men det blev åska och fullständigt ösregn, att vi fick bryta. Vi var nere vid hål 14 och 15 när det blev riktigt konstigt sken och otäck åska. Det kom så mycket åsk-regn att vi fick lämna våra bollar på green och sandbunker som blev som sjöar.
 
Så tävlingsledarna bestämde att vi skulle räkna bästa resultat efter 12 hål.
Och jag VANN i B-klassen.
 
 
Märkligt nog vann jag förra året oxå, så jag hade press på mig själv att lyckas vinna i år igen.
Och det gjorde jag. Kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback