ett vårtecken

Premiär på golfbanan - Alingsås GK
 
Blev så ivrig då det började bli fint väder vid lunchtid. Så jag hämtade min bag i förrådet och såg att det saknades Driver och Rescue. Så jag gick ner till källaren o hämtade klubborna. Tänkte inte då, på att jag hade lånat ut bagen till Klas när han var här nere i helgen. Så när jag kom ut till golfbanan så gick jag omkring med ett set herrklubbor :)
 
Men detta var ju min första runda för i år, så det var inte så noga med antal slag. Utan jag ville verkligen kolla om min Driver gick å slå med likaså med Rescue. Åååååh, vilken känsla! Gick ju riktigt bra.
 
Var ca 11 grader med lite sol, så jag blev alldeles svettig efter 9 hål. När jag hålat ut såg jag nåt blått i slänten. Var bara tvungen å kolla.
 
Mitt första riktiga vårtecken!! Blåsippor! Underbart!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback