grattis roffe - 60 år

Grattis Roffe på födelsedagen!
 
Tänk att du fyller 60 år! Helt galet!
Det blev kaffe på sängen, innan jag gick till jobbet. Sen kom Leslie med tulpaner och en semla kl 08.30.
Sen blev det visst lunch med Leslie. Vår hyresvärd Ulrik Linderlöf, ringde och bjöd på lunch. Mycket trevligt! Och en fika vid Nollby gård, ett eko-kafé-ställe i strålande solsken. Lät mysigt.
Vid 18-tiden kom Sara med familj och Anna med familj och vi firade lite med kaffe och tårta. För det kommer bli sen en middag för alla på lördag. Då kommer även Pernilla med familj ner.
 
Av Uffe, Lasse, Bittan med familj blev det en blomma och en flaska rött vin, Ernie Els. Lite passande, golftokig som Roffe är:)
 
 
En jättefin bukett från Sara
 
 
 
Och en bukett från mig. 
 
Asså, jag har lånat ut min kamera till Malin, som är utbytesstudent i New Castle/Australien. 
Så dessa bilder är fotade från min iPhone. Åh, vad jag saknar min kamera!!
 
Blev lite presentöppning fr ”svärmor” mamma. Ett bidrag till golfresan. TACK! 
Flera grattiskort kom och flera grattissamtal under dagen.
 
Tror du fick en fin dag idag i a f!
 
Grattiskramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback