damgolftävling joheda

Damgolftävling 29 augusti

Hade gått till naprapaten Anna-Claras innan. Hon gjorde så jag blev alldeles mjuk i hela kroppen. Kändes så himla skönt efteråt. Har gått omkring ganska länge med någon låsning i ryggen vid skulderbladet.
Jag tror hon gjorde så att jag kunde spela en mycket bra golfrunda. Så pass bra att jag gick å VANN - igen :)
 
Denna gång var JoHeDa sponsorer och man fick som första pris i B-klassen 300 kr i presentkort på butiker i Alingsås.
 
 
Höstmörker

Idag var det första gången som man fick känna på höstmörkret. Alltså vi hann inte gå runt 18 hål!! Vi startar runt 16-tiden. Utan vi fick nöja oss med 12 hål. Jag gjorde ett bra resultat mina första 9 hål med 20 p, streckade hål 10 och gjorde bra poäng på hål 11 och 12.
 
Det blev vinsten, fast den var hårfin. Det var en annan som hade exakt samma antal slag, men med sämre hcp, vilket gjorde att jag vann. Så är det med golf. Jag hade totalt 48 slag på 12 hål. Får vara mycket nöjd med resultatet, trots att jag streckade ett hål.
 
Nästa golftävling blir 4-kampen på onsdag den 4 september i Herrljunga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback