barnängen flytande tvål

Att klaga på en vara
Man är så dålig på att klaga. Men nu gjorde jag det och det gav resultat – direkt
Köpte Barnängen flytande tvål, men efter ett tag kom det ut rostfärgad tvål. Inte så fräscht precis när man står i duschen. Så jag gjorde rent och det blev missfärgning direkt. Så då tog jag ett foto och klagade hos Barnängen. 
 
 
Dagen efter fick jag ett besked om att;
 
Din tvål kommer från en sändning där man konstaterat att en packning inuti pumpen var trasig. Problemet medför att små mängder av produkten kommer i kontakt med stålfjädern inuti pumpen, som rostar och missfärgar produkten. Felet har inträffat i produktionen när pumpen monterades ihop. Detta är inget som är farligt på något sätt men ser självklart inte trevligt ut.

Problemet är nu åtgärdat men trots detta kan det finnas enstaka förpackningar kvar ute på marknaden som har den här defekten.
 
Så nu väntas en betalcheck på 50 kr. Va bra! Ska genast köpa mig en ny pumptvål från Barnängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback