frukostajm

Kan inte förstå att man alltid vaknar så tidigt. Spelar ingen roll när man lägger Nils eller hur mycket han har sovit under dagen. Han vaktar ALLTID tidigt!! Och då menar jag runt 05.30. Men att höra honom ligga och prata för sig själv i sin säng om saker och ting, så vaknar man genast, pigg liksom och lyssnar. Efter ca 15–20 min ropar han på ”mormor”. Och då går man ju genas upp och lägger sig i hans säng och gosar ytterligare en halvtimme typ. Han tycker om att bli masserar och vi ligger och pratar lite. Mamma blir så nyfiken på vad vi pratar om – hemlisar :)
 
Sen vill han ha frukost och sätter sig genast på stolen och väntar in sin gröt med lingonsylt, smörgås med smör som han ”kan själv smöra”. Jag fixar kaffe och gör min goda efterlängtade latte, som Nils gärna härmar hur jag ”surplar” 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback