22 februari – leslies födelsedag

 
 
Det blev en fika ute vid Loviks. Vi gick ner till badstranden vid sommarstugeområdet och där fanns 2 bord.
Perfekt för oss alla, Leslie, Maya, Anna, Liv, Tua, Alma, Iza, Roffe, där vi dukade upp vad vi fick med oss.
Det blåste rejält, nordvästliga vindar, men en kort fika i solsken blev det i a f. Mysigt!
 
 
 
Jag tog med mig några bitar av min chokladfondant jag fick över från igår. Mumsigt med grädde.
 
 
 
 
Sen blev det lite spring och lek för barnen...
 
 
Iza, Tua och Liv
 
 
Maya
 
 
Alma
 
... och vi fixade lite i trädgården. Kanske det blir en majbrasa sen, eller ”marsbrasa”
 
 
Mitt första vårtecken
 
 
Tror det är Påskliljor som är på väg upp vid den stora eken.
 
 
Och några fina blommor där inne, som Anna fixat fram
 
 
Tack för idag. Det var härligt att vara ute flera timmar i vårsolen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback