Bad i Tanton

Lugn och skön morgon. Här plaskas det lite lätt. 

Sen blev det bad hela tiden. Även för mig. Grym värme så det var riktigt skönt i vattnet. 

Fruktstund I skuggan. 

Lilly fick låna min sarong då det saknades både armpuffar o handdukar i packningen 😘


Sen blev det glasstajm. Lilly ville hela tiden smaka min lakritsglass. Medans hennes rann utmed handen i värmen. Sitter i skuggan igen. 
Dricka dricka korv o korv. Mums. Satt faktiskt här å Skypade med Malin som precis hade kommit fram till Nicaragua. Hon hade haft en 24 timmars resa o sov över på ett hotell vid flygplatsen. Hon satt o åt frukost o väntade in för vidare transport till yoga-stället. Spännande!!

Vi fick sen solsting o panik över allt folk som kom. Så vi skulle gå hem via Liljeholmsbron. Nils supertrött o orkade inte cykla så det blev all packning på vagnen. Pust. Tajkon-packning 😎

"Nils, vill du ha vatten?"



Jag ringde efter Klas. Jag orkade inte stå å grilla hemma så det blev pizza vid Liljeholmenskajen. Men först en liter jordgubbar som Lilly tryckte i sig på ett nafs. 


Underbar dag men vilken värme. Jag klagar INTE😎💕☀️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback