Bilder från min Nikon, 3–6 mars

Här kommer lite bilder från min Nikon, från 3–6 mars
 
Utsikt från pooldäcket.
 
Nils hoppar
 
 Bungalows - här bor vi
 
En liten promenad till vår Bungalow där man går förbi en näckrosdamm. Igårkväll var det sånt öronbedövande ljud av grodor och syrsor. Helt galet vilket ljud.
 
Här bor vi. Hus nr 5106. Så himla fint läge. Höga bergen i bakgrunden gör att vi inte får någon morgonsol.
 
Morgonbild med högvatten
 
Sen blir det ebb. Sanden var så varm idag att man inte kunde gå utan skor på.
 
 

 
Första kvällen med gänget. En fördrink innan vi gick ut för att hitta nåt ställe att äta middag.
 
Lite bubbelbad
 
Några som njuter :)
Bestämda Lilly kör med sin mamma.
Men en liten ananasdrink lyckades Pernilla beställa in. Annars var dom mest i poolen och badade.
 
 
ROCK SAND - Backpacker-ställe
Här har Pernilla bott när hon var ute och luffade 2002. Kul att komma tillbaka med familjen och med mamma:)
Vi promenderade uppåt från vårt boende, utmed stranden. Väldigt nära.
 
 
 
 
 
Här kunde man gunga
 
Här doppas sandiga fötter. Roligt tyckte Nils.
 
Hungrig!! Energin tar fort slut. Måste få in mat lite snabbt.
Men en Chang serveras alltid först till killarna.
Och en annorlunda drink av nypressad Mango
Men denna smakar verkligen gott i värmen.
Äntligen kom bananpannkaka på att annat vis. Vi har ju sett ute på stan hur man gör bananpannkakor. Nils stod med förtjusning och kollade då. Han har fått ett tips, att lägga ut smeten först, sen en klick smör under. Sen skala en banana och skära ut i bitar och så la man i dom på pannkakan och vek ihop till en platt bananpannkaka. Något som Nils vill testa hemma sen. Jag lovar att jag ska testa det sen hemma hos Er.
 
Vi var tvugna att byta bord. Går inte sitta ute i solen. Måste ha parasoll och ett bord blev ledigt så det tog vi snabbt.
 
 
 
Siesta måste man ta
Lilly tar en siesta. Vi andra hinner bara inte med det om dagarna. Nils tvingar vi att vila en stund i skuggan. Vilken han gör, men han somnar aldrig. Själv har jag lyckats få en powernap under massagen. Det räcker för mig.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback