Boka solstolar

Idag vaknade jag kl 06.00 men gick inte upp förrän kl 07.00. 
Morgonpigg och ivrig att få utföra yoga i denna miljö. Du hör vågorna slå in. Solen går upp och man andas in i denna luftfuktighet som är ca 75%. Dofter av jasmin och andra vackra blommor. Kommer aldrig tröttna på detta. Så himla härligt.
 
Men idag blev det en kortare stund av yoga. Får göra lite mer yin-yoga sen. Men det var för att jag skulle "haffa" solstolar vid stora poolen. Det här är tredje dagen som vi försöker få plats, men icke. Omöjligt! Så nu gjorde jag som alla andra fula typer gör. Lägger handduk och markerade upp 4 solstolar. Jag TYCKER INTE om det. Men vid 8 tiden så var det redan folk som markerat en massa stolar.
Så nu har vi plats!
 
Gick sen till butiken för att köpa lite vatten och tandkräm.
Allt för 74 Bath. Inte speciellt dyrt. 100 bath = 24 kr
Gick förbi receptionen och kollade vädret. Det är mulet 26 gr varmt på morgonen. Men så fort solen tittar fram blir det hett, så det gör inget att det är växlande väder.
 
Men först en kopp kaffe!
Bjöd in Klas på en kopp, som promenerade på stranden.
Övriga familjemedlemmar sover!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback