Måndag 7 mars

Ännu en fantastiskt dag. Bättre väder med skön morgonsol, molnigt o sen kom solen runt 13-tiden. Otroligt hett. Då blev det mycket bad.
Svårt att bryta upp med lunch då för Nils.  
Lilly sov och vi gick iväg på stranden o satte oss i skuggan för att äta lite. 
Nils provade en cocos-nöt. Han är himla duktig på att våga provsmaka på det mesta 
 
 


Som vanligt tar jag något med räkor. Jättegott med en kall Chang till. 
 



Kanske inte lika roligt för Klas då han satt hemma o jobbade. 
Men han fick sen 2 Tim pool- o havsbad sen med barnen. 
Och Pernilla o jag tog en Tim oljemassage. Härligt men jag blev så skönt trött. 
 
Så jag tog med Lilly hem till mig en stund. Vi har en poolbar nära vårt hus så vi beställde in en Mangojuice. Något som Lilly älskar. (Hon däremot är så svår på mat. Thai-ris går bra)
 

Här spelar vi Fia med knuff och dricker supergo juice. 
 



Sen kom de andra och vi gottade oss med lite nötter o drink innan middagen. 
 

Middag på stranden
Det är så himla härligt och sitta och äta gott nere på stranden. Säkert 100 m skillnad på stranden mot morgonen. 
 


Barn som showar med eldpinnar. Nils så  nyfiken Lilly lite rädd o måste ha sin fåniga napp 😘


Klas hittade en skön stål på vägen hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback