Torsdag 26 maj

Gick upp 07.30 och yogade lite lätt ca 40 min. Har med mig min yogamatta. Hittade en plats i lägenheten med ett stort fönster som vätter ut mot innergården. Jag fokuserade mot ett citronträd. Kändes helt OK. Där gick solen upp. Öppnade upp så att man fick känna av lite morgonluft. Underbart!
 
Inköp till frukost 
Gick sen ut till vår mysiga affär där jag köpte lokala grönsaker o nybakat bröd. Apelsiner 1€/kg t ex.
 
 
Gjorde en härlig frukost i skön miljö sen.
 
Jag jobbade lite med min dator och fick iväg jobbet för tryck. Marie pysslade och njöt av lugnet. 
 
Sen vid lunchtid gick vi ut. Packade ner lite saker inför beachen. Vi promenerade ner och gick en bit på Palma Beach mot Portitxol-hamnen. 
Där tog vi solstolar (kostade 5€/st) och njöt så himla mck vid stranden.
 
Fläktade så skönt. Jag badade, ca 22 gr. Så härligt!
Vi intog sen en supergo lunch med en öl till. 
 
 
Vi låg där ca 5 Tim. Sen skulle vi ta en väg hem för att handla lite i nån supermarket. Men på nåt sätt så gick vi fel. Asså, jag har bra lokalsinne, men vi hamnade lite för högt upp och gick lite för mck åt höger. 
Men tillslut så hittade jag hem 😂
Blev en liten omväg 😎
Marie var tvungen å svalka sig lite i parken. 
Nej, hon drack inte av vattnet. 
Ja, dagens runda blev tillslut ca 9000 steg. Det var ju bra. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback