16 januari - dag 8

Hoppas du blir ordentligt uppvaktad av nära och kära. Morfar och jag får fira dig när vi kommer hem.
 
Morgonpromenad 
 
(null)
 
(null)
Så här kan stranden se ut efter stormen.
 
(null)
Men dom kämpar så otroligt mycket med att bygga upp en ny plats. Sandsäckar som trappa, solstolar och parasoller som man lånar. 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Hittade en död skorpion
(null)
Vattenstation
(null)
 
 
 Strandhäng
 
Drog iväg till stranden vi varit på tidigare - Kim Beach. Så himla härligt.
 
 
 
 
Lennart har lite sällskap - vår vakthund medans Roffe och jag tog massage. Lennart som tyckte Susanne skulle ta några bilder på oss och lägga upp i bloggen. Rackare, jag ska ge igen hahaha. När ska du bli masserad Lennart???
 
Massage
Roffe o jag tog oil-massage en Tim.
 
 
 
 
Badade, åt supergod lunch. Hade strandhäng till solnedgång. Underbart. 
Då beställde Susanne o jag in en Pinacolada. Var så där. 
 
 
Körde hem utmed stranden. Var tvungen och stanna till för det var sån härlig solnedgång.
(null)
 
(null)
 
(null)
Otrolig solnedgång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback