Dag 4 - Lördag Ban Sry Kaew

Ban Sry Kaew
Vi åkte iväg direkt efter vår frukost.
 
Sökte upp ett ställe som heter Ban Sry Kaew. Där bor Bobbo Stengard. Han hade gett mig beskrivning men det stämde inte riktigt. Efter 3:e försöket så kände jag igen mig och vi hittade huset.
Bobbo, varför var du inte hemma när du fick finbesök
 
 
 
Vi satte oss ner vid stranden och öppnade en öl. Chaufförerna drack vatten. Vi tog öl.
Direkt så kom folk och kontrollerade vilka vi var. Privat strand. Men vi nämnde Bobbo så gick det bra.
 
Åkte vidare ner till en annan strand. 
 
Susanne och jag köpte var sin hängmatta.
 
Här hjälper vi till. hahahahaha Lennart, du ser väldigt aktiv ut.
Vi skulle sätta i ett band genom en kanal. Inte helt enkelt. Roffe kom på att man kunde ta en penna, så gick det bättre.
 
Njutbart
 
 
 
 
 
 
Här behövar man lite hjälp. En glad pensionär som får hjälp av pensionr Lennart. Teamwork denna gång :)
 
 
 
 
 
 
Här ligger paddan i hängmattan.
 
 
 
Lunchtajm
 
 
Happy Hour
Susanne och jag drog iväg med scootrarna. För att hälsa på fam Sahlströms i område 2. Men tyvärr var dom inte hemma. Så vi drog vidare till ett ställe där dom hade "happy hour" 
 
 
PinaColada
Smarrigt
 
Tränar golfsvingen inför golftävlingen
 
 
Drink på altan
 
Middag och kortspel  
(null)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback