Dag 9

Lennart tog en morgonpromenad 
(null)
 
(null)
 
Jag yogade typ 40 min vid soluppgång, på vår altan. Sköööönt med lite streching. 
Morgon kaffe finns alltid från klockan 05.30. Susanne vaknar oftast först och sätter på. 
 
Poliskontroll - BÖTER
Har nog aldrig sett Lennart o Roffe så nervösa när dom åkte in för kontroll. Lennart tog genast fram sitt körkort och trodde han var säker på att slippa få böter. Roffe hade inget med sig och sa att han bodde på en resort. 
Nej, det var bara till å gå till poliserna och skriva på pappret. 400 Bath fattigare. 
Roffe kom inte ihåg hur gammal han var. Hahaha. Jo, jag är 65 år, nej 63 år nej 64. Polserna bara ruskade på huvudet.
Bangkok Hilton - har ni sett filmen?
Tror dom var rädda för att hamna där. 
(null)
Men asså, jag har ju ett körkort för både bil och motorcykel
(null)
Bara till å lösa ut oss. Vi vill ju fortsätta färden säger panelhönorna
(null)
400 Bath fattigare. Men med detta kvitto får vi nu köra en vecka till. Pust 
 
Marknad
(null)
Faan va det luktar torkad fisk överallt.
(null)
 
(null)
 
 
Nej, vi går o sätter oss och tar en öl. 
 
 
 
 
 
 Här har vi en Loverboy – s k katoyer, dom spexade lite för oss. 
 
 
 Poolhäng
Var det SoL son Jonas som tyckte det var dåligt med drinkbilder. Här kommer en på oss. Gubbarna var hemma
(null)

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback