Koh Chang

I morse lämnade vi Ban Phe och reste vidare till Koh Chang. Tog ca 2.45 Tim med taxi ner till färjeläget.
 
Köpte biljetter
 
 
 
 
Sen 45 min bilfärja. Köpte mig en glass ombord.
 
Koh Chang 2019
Tänk att jag kom tillbaka till denna ö igen. 
 
Allt flöt på och vi blev hämtade med bil på ön Koh Chang. Hade förbokat bil från hotellet. 
 
Bailan Beach Resort
 
(null)
 
Här checkar vi in
 
Bungalows vid stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lunchtajm
 
 
 
Första solnedgånden här på vårt nya ställe. Asså vattnet bara försvann sakta utåt vid solnedgång. Var oxå sån fullmåne. Blev sån ebb. Ingen rolig strand, då det bara blev en massa stenar kvar. Kändes inge kul å bada här. Men väldigt faschinerande på kvällarna, då man såg hur människor gick med typ pannlampa och letade efter snäckor och krabbor, tror jag.
 
 
 
 
Flod på morgonen
Sån skillnad på vattnet. På morgonen gick vattnet ända upp till kanten.
(null)
 
Till skillnade mot ebb
(null)
 
(null)
 
Vi har jätte dåligt med Wi-FI här så det blev inte så mycket bloggande. Utan detta är upplagt och skrivet efteråt.
 
(null)
 
(null)
Lite spel på kvällen
 
(null)
 
Mys på kvällen
 
(null)
 
(null)
 
Drinkar
 
(null)
 
 
Wi-Fi-häng
 
(null)
Vid receptionen fanns det liiiite Wi-Fi. Men det var väldans tröööögt. Roffe satt och jobbade lite och lyckades få iväg lite via mail.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback