Resdag till Koh Samet

Idag lämnar vi Koh Chang
För att dra vidare ut till Koh Samet. Blir en lång resdag idag.
Men först en skön morgonstund med yoga och kaffelatte.
Och en otroligt god papaya som start. Vår frukost som ingår här på Resorten erbjuder inte speciellt mycket i min smak. Endast vattenmelon som frukt. Brukar endast bli ett stekt ägg och en rostad toast och vatten.
Därför känns det så gott att kunna göra egen kaffelatte och frukt som finns i kylen i vår bungalow.
GLÖMDE MIN KUDDE när vi hade checkat ut. Tur att det upptäcktes av personalen.
 
 
Väntar på färjan
 
Se SKYLTEN
 
Här försöker Lennart gömma Susannes dryck. Tror inte dom har sett skylten.
 
 Aj da, kan bli dyra böter ju!
 
Färdbevis
Så skönt å ha Lennart som reseledare. Han har sån ordning på alla turer hit o dit med taxi som är inbokade.
 
Snart framme på fastlandet.
 
Tyvärr var vår taxi försenad på över 1 timme, vilket gjorde att vi blev sena till färjan över till Koh Samet.
Lite oroliga blev vi då sista färjan går 16.00, typ. Det är ju en färd på ca 3 tim upp till Ban Peh. Men tillslut kom vår minibuss. 
 
Tillbaka till Ban Peh för att packa om
Hade endast 10 min på oss att packa om till var sin rygga
Vilket gjorde att Roffe glömde laddaren till sin klocka, Lennart glömde sina badbyxor, hahahaha och Susanne o jag fick nog med oss allt i all hast.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback